mandag 5. desember 2011

Besøk denne høsten:)

Jeg har vært superheldig denne høsten å hatt besøk i to omganger. Først tok Kristin turen:) Hun ble av en eller annen grunn kallt Astrid av meg. Hun responderte hun, kanskje fordi Astrid er mellomnavnet hennes. Uansett veldig kjekt å farte rundt i både Nairobi og Mombasa med Kristin og Astrid. (altså; kollega Astrid)

Her ser dere et knippe bilder av dagene vi hadde i lag. 





Noen uker senere, nøyaktig 3, kom Lina og Bjørnar på en snar ukesvisitit. Etter noe trøbbel med både minibank, dollar, visumsbetaling og mye kø kom de seg omsider ut til meg og vi fartet rundt i Nairobi. Veldig kjekt!! Selv om vi "bare" var i Nairobi, er ikke det bare bare. Her kan man se babyelefanter mates, kysse giraffer, kjøre på safari i Nairobi nasjonalpark med en sjåfør som setter seg fast uten å vite hvordan 4hjulstrekken settes på. Men det løser seg ALLTID. 





Veldig ærefullt å få besøk:) Koser meg med å vise mitt Afrika til folk. Og nå er det bare noen uker så kommer mor og far for andre gang å feirer jul med meg. Stas!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar