onsdag 9. juni 2010

De gode streikedager er over!



Jeg har kommet meg vel etter søndagens svært surrealistiske opplevelse og kommet inn i streikehverdagen igjen. Og nå i dag kom beskjeden "STREIKEN er over"!! Snedige greier det der med streik. Men lærerne har da vært i aktivitet selv om vi har streiket. I går gikk en gjeng av oss på streiketur til Ulrikens topp. En flott gjeng må jeg si, veldig trivelig!! I dag fikk noen av oss gleden av å bruke siste streikedag til å spille beachvolly på Midtunskoles nye bane. Fantastisk.

Så da avslutter jeg denne streiken med et bildet av Ulriken/Bergenby/Fløyen/Rundemannen... Og som vi ser er Bergen en flott by, men litt i ubalanse til tider nett så dette flagget på Ulrikens topp:)

1 kommentar:

  1. hehe, dagens konkurranse: Hvor mange ganger bruker jeg ordet "streik" i dette innlegget?

    SvarSlett