lørdag 5. juni 2010

Hakuna Matata!


Bloggens navn måtte jo bli Hakuna Matata! Som de aller fleste vet betyr det noe sånt som "itj nå problem", "NO problem", keine problem eller misj mosj kele. Det er et av mine favoritt uttrykk og brukes daglig!! Det kommer nok ikke av at min tilværelse er problemfri, å nei du langt derifra. Men likevel har jeg stor tro på min positive tanke og holdnig!! Tror forøvrig det er en av Guds viktigste gaver til meg her i livet. Jeg prøver å "le mot kommende dager", og vet at jeg har det litt bedre med alle livets små og store "moll-toner" når jeg møter dem med HAKUNA MATATA og Timbuktu sin strofe: "det kommar ficksa seg til slut"!! Tror også det skal være bra å ta med seg inn i de to neste årene som jeg skal tilbringe i Kenya og Tanzania. Følg med, følg med for her kommer det nyhetsoppdateringer om hvordan livet mitt er og blir:) Stikkord for dagen: streik, pakking, sol og forberedelser mot en sommer i TriveligeTrøndelag!

6 kommentarer:

  1. Fin blogg Kånemor:) Gleder meg til å lese den hver dag:)
    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge med!!:)

    SvarSlett
  3. Så bra Rita! Nå er du også i gang med blogging. I like! Fabelaktig motto forresten. Jeg ble rent inspirert av din første sak. :)

    SvarSlett
  4. Skal du til Kenya og Tanzania? Det var nytt for meg. Hva skal du gjøre der da? Forresten - kult med blogg. Skal linke fra min, for jeg må jo få med meg dette spennende eventyret. :)

    SvarSlett
  5. Hurra for Rita! Sier som Gunnveig: Gleder meg til å følge med!!

    SvarSlett