lørdag 24. mars 2012

Mount Kenya!!

I begynnelsen av Januar rakk jeg og noen av de kjekke damene på tomta i Nairobi og bestige det høyeste fjellet i Kenya; Mount Kenya!! En fantastisk tur, en utrolig naturopplevelse og veldig flott reisefølge:) Magen min hadde Giardia på dette tidspunktet, men jo høyere jeg kom jo bedre ble jeg. Kanskje parasitter ikke lever i høyden.... ikke vet jeg, men til topps kom vi alle sammen! Så til Rannveig Sellevoll: slik ser det da altså ut på toppen av Mount Kenya!:)






Til sommeren skal det gjøres et forsøk på å bestige Afrikas største fjell:) 

4 kommentarer:

  1. He he!!! Gleder emg til å se en topp sammen med deg!!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk!!! Spreke Rita. Savnet S-formasjon på bildet, forresten:)

    SvarSlett
  3. bare ein ting å sei: kult !!!

    SvarSlett
  4. Hei Rita! Gratulerer med bestigning av Mt. Kenya! Fantastiske bilder, kjente det rykket i fjelltopp-foten min :) Bare å glede seg til Kili-tur!! Det kommer til å gå som en lek ;)

    SvarSlett