tirsdag 2. november 2010

Farwell Arusha!!


Jeg nærmer meg hjemreise fra Arusha!! Biletten er kjøpt til Impala shuttle, destinasjon Nairobi. Det skal bli fint å komme hjem, ja for Nairobi har blitt hjemme:) Men de fire ukene jeg nå har vært her i Arusha har vært svært så gode. Mange kjekke folk å bruke tiden med og noen veldig trivelige elever. Det har blitt noen flere dobesøk enn normalt, men det ble jo fikset med en antibiotika kur:)

Her får du se noen glimt fra oppholdet mitt i Arusha:)


f.h. Sveinung volountør, Simon og Martin medesinstudenter. Middag på Impala.
E DU SINNASULTEN??


På onsdagene har elevne mine og jeg hatt matlaging, denne gangen laga vi deilig fruktsalat:)

Her har elevne mine skrevet og tegnet forskjellige historier. Den ovenfor er av den skumle sorten, den nedenfor er av den morsomme. Kjenner dere igjen en vits om en tomat?



Ovenfor ser du bildet fra Cultural Heritage i Arusha, mye festlig å se på!!

På tomta i Arusha har de en veldig flot kibanna, der spiser vi lunsj sammen hver dag:) En dag fant vi en skilpadde som koste seg i vannsprederen, det måtte fotograferes!!








Da takker jeg for meg i flotte Arusha:) Og som du ser er det få ting som er så nydelig som å se solnedgangen herifra:)

5 kommentarer:

  1. Fine bilder, og veldig bra du har blitt frisk igjen!!:)

    SvarSlett
  2. kjekt å lese Rita! Virker som du koser deg! Er du i trøndelag til jul? svett klem fra jerusalem!

    SvarSlett
  3. Gunnveig: fantastisk å være bra i magen:)
    Janne: Jeg er en ekte livsnyter her:) Men er ikke i trøndelag til jul, litt for mye spennende som skjer her også er det litt for kort tid å reise hjem. Men tar turen til sommeren:) Håper livet er bra for deg i Jerusalem, tenker ofte på den byen! Always in my hart!!

    SvarSlett
  4. Kos deg i Nairobi og da!!! Tutaonena katika Nairobi!! Furaha!!

    SvarSlett
  5. Hei Rita, tøffe jenten i den store, vide verden! Ser ut til at du har det veldig bra :o) Kjekt å lese blogge din! Stor klem til deg fra Trude S.

    SvarSlett