mandag 10. januar 2011

God ettermiddag!!

Skoledagen med undervisning, lærermøte og retting av bøker er over. Glutenfrie pannekaker er stekt og på vei til fordøyelsens verden. Jeg har altså nådd mitt beste tidspunkt på dagen; ettermiddag med kaffe og en bok under kibandaen ute på verandaen. Perfekt janaurtemperatur, festlig bok, verdens beste kaffe og absolutt ingen ting jeg MÅ. Akkurat det gir meg ro i kroppen, fred i sjelen og en dyp indre glede. (forresten mange ting jeg burde gjort, men så lenge det ikke er MÅ er det hakuna matatata!!)

Ønsker dere alle en riktig fredfull og deilig ettermiddag!!


7 kommentarer:

  1. Wow!! Den dama!! Og de flotte omgivelsene!! Deluxe!!

    SvarSlett
  2. ÅH! Forresten; Takk for go`e pannkak!

    SvarSlett
  3. Det så deilig ut. Ikke dumt med litt varme. Her hjemme er det godt bergensk skjitvær. Regn, snø, sludd og glatte veier. Tror jeg tar med meg familien og kommer nedover.

    SvarSlett
  4. Heidi, så koselig at du følger med og skriver kommentar!! Det er bare å forlate regn, snø og de glatte veier. Kom deg ned hit!! Velkommen velkommen:)

    SvarSlett
  5. Du er god du!!!;)

    SvarSlett
  6. Takk Gunnveig:) Rannveig: vet du hva deluxe betyr?

    SvarSlett
  7. Jeg savner deg!!!!!!!! skulle gjerne sittet ute med deg og ledd godt av madonna gåten med deg!!!!!

    SvarSlett